"Kraakhelder aanbieden en leveren van de meest kwalitatief hoogwaardige bedrijfscommunicatie dienstverlening met de allerbeste service tegen een eerlijk tarief."

Rightcom is een landelijk opererende ICT-dienstverlener, gevestigd in Emmeloord. Rightcom heeft zich gespecialiseerd in het leveren van zakelijke internet- en netwerkverbindingen en diensten uit de cloud, zoals hosted voip, videoconferencing, backup online en hosted exchange.

Focus van Rightcom

Focus op betrouwbaarheid en beschikbaarheid en een uitstekende ondersteuning van onze diensten. Deze diensten leveren wij uit CO-2 neutrale datacenters. We leveren alleen diensten die wij volledig zelf in beheer hebben. We doen dat altijd met een kritische blik, zodat we continue innovatieslagen kunnen maken in onze dienstverlening. Onze cultuur is no-nonsense, open en mensgericht.

Veel kleine bedrijven, maar ook multinationals spreekt onze aanpak aan. Accountants, autobedrijven, callcenters en aansprekende namen als Rabobank en TNO Tass mogen wij inmiddels tot onze klanten rekenen.

Onze doelstelling

Rightcom heeft vanaf de start ingezet op een langetermijnstrategie met het aanbieden van de beste kwaliteitsproducten en diensten tegen een eerlijk tarief. Continu wordt er ingezet op verbetering van onze service en klantrelaties. Niet voor niets is onze slogan – Just-to-be-sure. Wilt u kunnen vertrouwen op uw bedrijfscommunicatie, kies dan voor Rightcom.

Focus op betrouwbaarheid en beschikbaarheid

Betrouwbaarheid van onze dienstverlening kent twee belangrijke aspecten: hoge technische beschikbaarheid en het nakomen van gemaakte afspraken. Het klinkt zo eenvoudig, maar het vergt heel veel inspanning van al onze medewerkers. Rightcom maakt voor het leveren van haar diensten gebruik van twee A-Klasse datacenters, die beide rechtstreeks gekoppeld zijn aan de Amsterdam Internet Exchange. Het belangrijkste internetknooppunt van Europa.

Rightcom heeft de volledige controle over haar productieketen omdat wij ons eigen glasvezelnetwerk beheren en beschikken over eigen teams voor technische ondersteuning en relatiebeheer. Hierdoor opereren wij als een zelfstandige, full-service telecomprovider. Onze klanten hebben één aanspreekpunt voor al hun bedrijfscommunicatie.

Edwin Muller

Edwin Muller

Founder Rightcom

Edwin Muller

Founder Rightcom

Verantwoordelijk voor Sales & Marketing en dagelijks vermaak.

Email: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Phone: 085-77 33 633

Focus op ondersteuning

Ondanks dat we alle diensten in eigen beheer hebben, kan het gebeuren dat u behoefte heeft aan ondersteuning. Ondersteuning leveren vinden wij topprioriteit nummer één. Onze supportafdeling is  24 uur per dag 7 dagen in de week bereikbaar.  In principe trachten wij al uw vragen en storingsmeldingen ‘op afstand’ te verhelpen. In sommige gevallen is het nodig dat een van onze specialisten bij u op locatie moet worden ingezet.

Bij Rightcom wordt u vlot geholpen als u de supportafdeling belt. Met uw contactpersoon hebben wij afgesproken dat ook hij/ zij bij spoed bereikbaar is en een actieve rol speelt in het oplossen van verstoringen met spoedeisend karakter.

Rightcom richt zich enkel en alleen op bedrijfscommunicatie. Door ons te focussen op alleen deze dienstverlening, hebben wij veel specialistische kennis- en ervaring opgebouwd. De dienstverlening en bedrijfsprocessen van Rightcom zijn kraakhelder en eenvoudig. Transparantie in communicatie vinden wij belangrijk, zoals onder andere blijkt uit onze uitgebreide themawebsites.

Wij maken vooral gebruik van onze eigen diensten, zoals internet, email en videoconferencing om te communiceren met onze relaties. Product- en prijsinformatie ontvangt u voor zover mogelijk altijd vooraf. Veel van onze diensten kunt u kosteloos proberen, zodat u vooraf kunt bepalen of onze diensten voldoen aan uw behoefte of deze overtreft.